الحب والصداقة
المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 829894
ادارة المنتدي المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 103798

الحب والصداقة
المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 829894
ادارة المنتدي المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 103798

الحب والصداقة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ما معنى الحب والصداقة

البوابـــةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى

كاتب الموضوعرسالة
ديدى
مراقبة
مراقبة
ديدى

انثى
مساهمتك يا عضو/ة : 757
مزاجك يا عم العضو : عالى ورايق
الاوسمة : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 11
احترام المنتدى : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى 111010
اعلام ادول : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Male_e10
المهنة : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Counse10
الهواية : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Travel10
مزاجى : المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Anafar10
العمل/الترفيه : طالبة
كيف تعرفت علينا : الصديق

المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Empty
مُساهمةموضوع: المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى   المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى Emptyالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 9:24 am

المعلومة دى بجد جديدة وغريبة وانا اول مرة قريتها مصدقتهاش وانا قرتها بالصدفة فى موقع اجنبي والمعلومة هى

انو المرأة بتتأثر هرموناتها جدااا يوم اكتمال القمر (البدر ) ليلة 14 فى الشهر الهجري وبناء على كدة دة بيكون الميعاد المناسب لقص شعر لو هى حابة تقصه ويطول بعدها علطووول وبسرعة وان دة سر من اسرار سرعة نمو الشعر بعد قصه وكمان بيخليه يكون كثيف وغزير اكتر والطريقة الصحيحه هى انك تستنى يومين او ثلاثة موش اكتر من اكتمال البدر وبعد كدة تقصي شعرك أو تقصي اطرافه وهو دة بيكون الميعاد المناسب عشان تضمنى سرعة نمو شعرك بعدها وكمان غزارته وبعد ما قريت المعلومة دى سمعت دكتور بيقولها فى برنامج وقلت طيب اما اجرب وانا شعرى اصلا عادى يعنى موش ثقيل ولا خفيف بس هو متقصف وكنت حابه اقص اطرافه وفى نفس الوقت عاوزاه يطول بسرعه لانى هقص جزء كبير منه ......

وفعلا استنيت يومين بعد اكتمال القمر فى ليله 14 وروحت للكوافير وقصيت جزء كبير من اطرافه وبعدها والله العظيم فعلا لقيت تقل وكثافه ملحوظه فى شعرى وانا عارفه طبعا انو كتير هيقولوا ان ده بسبب قص الاطراف لانو بيدي ايحاء بالتقل والكثافة وعشان كدة انا متأكدتش غير اما بعدها لاحظت انو شعري بيطول اسرع وانو مع الوقت بدأ يعوض الجزء الى اتقص منه وكمان بيطول مع تقل .... ومن وقتها وانا منتظمه على قص الاطراف كل شهرين عشان اديله فرصه للنمو ... بس موش بقص غير بعد اكتمال البدر بيومين او تلاته ولو فاتنى الميعاد ده وكنت مشغوله وعدى الوقت من غير ما اقصه ونسيت بستنى وموش بقص شعري غير اما يجي الشهر الى بعده

صفحة 1 من اصل 1